Monday, April 25, 2011

Pagi di UiTM Pahang

     

       Semalaman aku tak boleh tidur.  Entah apa yang aku fikirkan, aku pun tak tahu.  Pelik, mata ni tak mahu terpejam, si Wan dah lame ngorok tu, padahal, dia lagi banyak tidur dari aku.  Ya Allah, kenapa lah dengan hambamu ini.  AZB balik rumah dia pagi ini.  Doa aku, agar dia sentiasa dalam lindungan Illahi.  Tak pernah terlupa walau sehari pun aku doakannya.  Aku pula, macam ini saja lah.  Macam tak ada banyak perubahan .  Duit tak pernahnya bertambah,  mesti akan ad hari yang aku takkan isi ape-ape dalam perut ni, selain angin dan air.. hahahaha, dah macam temapat pam kat stesen  minyak pulak.  Mungkin dari segi pembelajaran aku lah kan, dulu aku ambil Art, sekarang masuk bahagian Management.  Memang macam langit dengan bumi lah.  Aku berdoa, semoga apa yang jadik, setiap kegagalan lepas menjadi titik perubahan untuk aku.  Damai betul aku tengok pagi ni.  Tersenyum aku keseorangan.  : ) 
     Apa agaknya akan berlaku semester depan ya?  tak tahu lah.. tak terfikir buat masa sekarang ni.lagi berapa hari saja aku akan berangkat pulang ke Shah Alam.  Sedih jugak (sikit la...) nak tinggalkan kampus ni.  HUAAAAARGH! nampaknya, sekejap lagi, giliran aku pulak la yang akan terlelap... come on Anept!!! tolonglah tidur....

Love & Peace

Bo///

1 comment: