Monday, April 25, 2011

Aku & GAYONG

ASSALAMUALAIKUM///


Aku adalah anak GAYONG, yang bersumpah setia untuk sentiasa bersama GAYONG walau apa pun yang terjadi.  Tapi, ke mana semangat aku pergi? Hurm.. aku takde jawapan tu.. Malu dengan kawan2 yang makin maju dalam pelajaran GAYONG. Tapi aku, masih ditakuk lama.  Aku rindukan zaman2 aku aktif bersilat mase kat Seri Iskandar. Rindukan Guru2 yang mengajar aku. Adik beradik sepasukan yang same2 walau ape pun yang terjadik.. Rindu aku pade zaman2 tu. Aku tak boleh patah balik masa. Yang aku perlu buat sekarang, teruskan kehidupan, & sesuaikan diri dengan kehidupan baru.  Kenapa? kita takkan ke mana kalau asek mengenang kisah leaps tanpa baut sesuatu .. kenangan tinggal kenangan. Yang buruk Jadikkan teladan. Hurm.. cukuplah monologue aku setakat ni..


assalamualaikum///


Love & PEace


Bo





No comments:

Post a Comment